Middle section

Vooruitkijken is belangrijk. Terugkijken net zo, vinden wij! We zeggen als K3 organisatie - waar we als Grondbank GMG onderdeel van uitmaken - niet alleen dat we met onze samenwerkingspartners allerlei mooie resultaten kunnen bereiken. We laten het ook zien in het jaaroverzicht. Want voor wat de natuur ons geeft, geven we graag iets terug. Kijk mee en beleef een aantal mooie hoogtepunten van het afgelopen jaar.

Scrollen maar!

We nemen je graag in zes thema's mee terug naar 2021. Scroll op desktop, tablet of smartphone door het jaaroverzicht waarin 6 thema’s centraal staan:

• Ruimte voor ontwikkeling
  • Biodiversiteit
  • Duurzame energie
  • Oog voor de omgeving
  • We houden graag contact
  • Samenwerken zit in onze natuur

Samen werken aan de landschappen voor de toekomst

Als familiebedrijf weten we als geen ander dat de toekomst vandaag begint. En dat schept verantwoordelijkheden die we graag nemen. Bij alles wat we doen, kijken we naar wat we achterlaten. Met onze projecten geven we vorm aan lokale en maatschappelijk gewenste gebiedsinrichtingen. Met onze samenwerkingspartners creëren wij sieraden waar natuur de ruimte krijgt, het (hoog)waterveilig wonen is en je naar hartenlust kunt recreëren.

We geven graag iets terug

We voelen ons onderdeel van de omgevingen waar we aan het werk zijn. Daar zoeken we dan ook graag de verbinding mee en doen we graag iets extra’s voor. Omdat het zo leuk is om iets terug te kunnen geven.

Dat smaakt naar meer in 2022

De resultaten geven ons nóg meer energie om ook in 2022 weer hard te werken aan mooie plannen. Samen met onze partners, de omgevingen en alle anderen die daarbij betrokken zijn.